Friday, October 19, 2007

Programska šema ovog bloga

Bilo je krajnje vreme da izađem iz svog voajerskog fazona, bar kad su blogovi u pitanju. Jes' da nije bilo baš 100% na dobrovoljnoj bazi (čitaj: domaći zadatak), al' dobro, sigurna sam da ću se navući na ovo mnogo dugoročnije nego što traje ovaj semestar.
Kada mi je rečeno da mogu da biram o čemu ću da pišem, svašta mi se motalo po glavi, a onda sam se setila kako svakodnevno stiskam daljinski i vrtim kanale sa nevidjenom potrebom da komentarišem apsolutno sve što vidim na TV-u iako to ama baš nikoga ne zanima u mojoj okolini.
E onda sam se setila!
Zašto ne bih poštedela ukućane i svoju okolinu (ponekad i komšije) i sve to lepo prenela na blog? Čak i da vrlo malo vas ovo pročita, ja sam ipak svoje rekla zar ne? :)

Zato, spremite se svi vi koji i dalje voajerišete i vi koji pišete svoje blogove i vi koje ću terati da posećujete ovu stranicu kako bi se hvalila novim tekstovima i elementima nevešto ubačenim, jer,
ja postajem bloger!!!

8 comments:

Sandlica said...

Ijaoo, pa evo, ja cu ti prva ostaviti komentar (ali samo da se izreklamiram)!! Ljudiii, idite na moj bloooog, moj je boljiiii!! :D

Anonymous said...

Pa srecno sa blogom :)

Anonymous said...

To sam ja :)

Anonymous said...

Ja cu redovno ptatiti tvbulj!
Bas me interesuje sta ce biti na meni-u! :)
Poz!

Anonymous said...

velik sam kao antena, al' signalom jedva da pokrivam kupaonicu;)
nadam se da neces uvesti pretplatu.

Anonymous said...

Bravo draga, ja sam oduševljena. Prevazišla si moja očekivanja i verujem da će biti mnogo i posetilaca,a Boga mi i komentara!

Unknown said...

Sestro slatka, prevazisla si moja ocekivanja, bice nesto od tebe, he he he he. Cestitam

Anonymous said...

dobrodosla na blog! nadam se da cemo se druziti... ja sam tijana... www.blogoye.org/nakit