Thursday, October 25, 2007

Oj Srbijo međ' šljivama

Ova priča nema neke veze sa trenutnim programom na TV-u, ali ima sa the manifestacijom sledeće godine o kojoj pisah u tekstu ispod. Dakle, ovo je nešto što ćemo tek gledati i ako možemo da sprečimo, ne treba gubiti vreme!
Na šta vas asociraju ove slike?


Ako ste pomislili na Guču, nalepnicu sa neke flaše šljivovice, crtež deteta trećeg razreda osnovne škole na temu: "Kako sam proveo raspust kod dede na selu", prevarili ste se, ovo je logo naše Evrovizije!!! Dakle, truba, šljiva i nešto što bi moglo da bude poljubac, usne, otisak karmina... ko zna?
Konkursnoj komisiji je stiglo 455 radova i oni su izabrali ovo??? Da li da pomislim da je konkurs namešten ili da su odlučivali pod dejstvom šljivovice? Ovo je bio moj favorit!
Slučaj sa izborom scenografije je malo manje strašan ali ipak neuporedivo gori od ponuđenih što se može videti ovde
U svakom slučaju, za sve nezadovoljne, koji bi pokušali da spreče da ova pijana šljiva sa trubom i opancima najavljuje pesme Eurosonga (bez obzira na argument da je Eurosong narodnjački festival), Justice for Eurovisual peticija, koju je do sad potpisalo preko 6 hiljada ljudi!
Pa izvol'te
http://www.petitiononline.com/esc2008s/petition.html

Update: U sprovedenoj anketi na pitanje da li vam se dopada logo za Eurosong, od 19 glasоva 13 je bilo za "ništa ne valja"

9 comments:

Anonymous said...

Zaista strasno!
Ja sam poludela kada sam videla kako ce nas blamirati na toj blupoj evroviziji.....
bas smo jadni.

Anonymous said...

Zešći blam... Pročitah na forumu:
"Logo će se uklopiti ako nam voditelji budu CECA i SEJO"...
Ahahahah... Uzas... Mada i EXTRA NENA
nije losa....

debela.hladovina said...

E pa sad... O ukusima ne vrijedi raspravljati. Mislim, te peticije baš i nisu ilustrativne u odražavanju raspoloženja vaskolike većine - nije li i jedan Saša Ćurčić dobio mnogo više glasova od Čede, pa je opet ovaj drugi u Parlamentu... Iako je svaki Đanijev glas koštao glasače pedesetak dinara :)
A logo kao logo - prestao sam da se nerviram što je onaj tipus od Tijanića tamo gdje jeste i što me reketira svaki mjesec, pa iz sve snage odbijam da se nerviram i zbog jednog logo-a, koji u suštini i nije loš, samo mu fali prase. Sa jabukom ili bez nje, sve jedno...

V.J. (a.k.a. Beban)

Anonymous said...

Ja sam u totalnom šoku!
Ostala sam bez teksta...

Unknown said...

Ja sam u totalnom soku!
Ostao sam bez Mie...

Anonymous said...

kako sam se slatko ismejala kada sam ovo pročitala "crtež deteta trećeg razreda osnovne škole na temu: "Kako sam proveo raspust kod dede na selu"" hahahha znachi VRH BRATE :D...extra su ti textovi!!! (da t ne piskaram sad to na svakom)

Anonymous said...

Sjajno, zaista...

Anonymous said...

Tv-direktor nam ubija muve, a time i Eu logo, jer vreme je za Velju sa kapitalim investicijama, za sad trube i sljive

Srbijo, oče i majko, najlepša bajko...

Sandlica said...

Da, baš me ineteresuje koliko će uspeti ta peticija.. Ko zna čije je dete dobilo nagradicu!:)