Friday, November 02, 2007

mama i tata

Sećam se kako sam pre oko godinu dana bila kod mojih na nedeljnom ručku i pokušavala da gledam Velikog Brata, mama je prokometarisala kako veću glupost nije videla a tata je značajno naglašavajući izjavio kako je to sigurno neka sekta! Nisam se ni usudila da se upustim u neko objašnjavanje, pogotovo jer ni sama nisam imala baš neko sjajno mišljenje o svemu tome...

Sinoć sam bila na rođendanu i propustila sam nominacije. Dolazim kući, zvoni telefon, mama:
- Jesi videla ko je nominovan?
- Jesam, upravo ide ona dosadna reklama za glasanje. A ko je koga nominovao?
- E pa nisam gledala, evo ti tata nek ti kaze
- Zdravo tata
-Zdravo... Suzana je nominovala Mikija i Slavišu, Dijana..... već sam se isključila razmišljajući kako je do ovog uopšte došlo. Moji roditelji su nakon samo manje od godinu dana postali fanovi Velikog Brata, čak su informisaniji od mene, koja buljim u sve moguće gluposti na TV-u, što se može zaključiti iz celog ovog bloga.

Šta se zapravo promenilo? Mama i tata... ne... Veliki Brat...ne baš... užasno loš izbor emisija na TV-u... moguće, ali to nije dovoljan razlog... Zaista ne znam, ali mogu sa sigurnošću da kažem da je Veliki Brat uspeo u Srbiji.
I moji roditelji su se navukli! Nadam se samo da ih sledeće subote neću gledati uživo sa Košutnjaka :)

7 comments:

Anonymous said...

heheheheeh

Nasmejala si me do suza....

Smešno je ali je ujedno i tužno.Moram da priznam, ja sam se navukla na velikog brata, ne gledam baš svaki dan...ali nominacije NE PROPUŠTAM!

Šta se dešava sa nama?!

debela.hladovina said...

Meni je ljude u toj kućerini nekako žao... Mislim - šta god da radiš - snima te kamera. Znam tačno kako im je, imam i ja u kancelariji jednu kameru koja me gleda. Od kada su nju ugradili, i u WC kad odem osvrćem se. Nekako sam, nenamjerno, od gledaoca postao učesnik. A onda pomislim - pa oni u VB su dobrovoljno pristali na tako nešto. Ja nisam. I zato, u znak protesta - odbijam da gledam VB, i to od sledeće nedelje. Samo da vidim ko će ovaj put biti nominovan :P

V.J. (a.k.a. Beban)

Sandlica said...

Eh, tvoji su se navukli, a moji se još uvek nedaju!:) Čak i ne moram redovno da pratim VB da bih znala šta se dešava, jer svakodnevno slušam oko sebe...toliko o tome koliko je uspeo..

Anonymous said...

mene su naterali da pisem blog...a odavno ushmrkavam emisiju Veliki Mozak, a prijatno se osecam, posebno vazduh oko mene kad se emituje Mala Sestra

Anonymous said...

......usustino jako glupa emisija,ali verovatno mi kao narod i nemamo neka pametnija posla pa je zato verovatno naj gledanija emisija kod nas,juce sam se bas iznenadio i pomislio "...boze jeli moguce i ovaj" dosao je jedan drugar kod mene decko koji reklo bi se nikad ga ne bi zanmalo to,kad u jednom trenutku prestade prica i on poce sa mojim burazerom (koji je vise nego zavistan od emisije,ne propusta je u svim termnima,)poce da komentarise likove i desavanja u velikom bati.Jeli moguce svi......?

StarSaya said...

Sve je dobro dok smo svesni na sta smo navuceni. Onda samo treba reci "I'm Brendon and I'm alcoholic" :

Anonymous said...

Skripta za prvi kolokvijum iz Internet marketinga na http://raftingtarom.mojblog.co.yu