Sunday, November 04, 2007

HBO comedy - recommended

Nešto ću sad priznati!
Ceo vikend sam ležala na kauču i buljila u HBO. I to ne onaj običan, već Comedy!!
Za sve nas koje je blam da odemo u bioskop kad se daje stupidna ljubavna komedija koju bi rado odgledali, ali nikog ne možemo da nagovorimo da ide sa nama, HBO Comedy toplo preporučujem!
Šta sam sve gledala ovaj vikend?
"Oženih se vešticom", Nicole Kidman i Will Ferrell
Priča o veštici koja pokušava da vodi normalan život ali završi kao glumica u ulozi veštice. Ujedno se zaljubljuje u glavnog glumca, potpunu budalu koji kao i u seriji koju snimaju i u stvarnom životu odlepi kad sazna da je ona prava veštica. Ovaj je čak išao dva puta u toku dana, ja kanal menjala nisam :S
"Monsters-in-law", sa (pazi sad ) J.Lo i Jane Fonda
Dženifer pristaje da se uda za super tipa čija je mama totalni monstrum koja na sve moguće načine pokušava da spreči venčanje. Ok, nije baš previše inteligentan scenario, ali ima par super fora, onako neočekivanih, pogotovo za J.Lo :)
"Pogodi ko će biti moj muž", Ashton Cutcher
Scenario sličan filmu "Meet the parents" ali dovoljno zabavan za nedelju popodne, a i traje sasvim dovoljno da se jedno 100 hiljada puta zapitate šta Demi Moore radi s "ovim"?!
"Wedding Chrashers", Owen Willson i Vince Vaughn
Momci koji planski upadaju na venčanja pokušavajući da smuvaju mladu pre nego što se uda. Onda se jedan od njih zaljubi... suuuper film!

Vrhunac je bio kad su pustili "Fun with Dick and Jane" Jim Carrey i Tea Leoni (inače u stvarnom životu Molderova žena!!). Film je sjajan i do sad ga nisam nijednom gledala, time me je HBO comedy kupio za sva vremena.

I tako je prošla i nedelja. Obzirom, da je većina kanala memorisanih na mom TV-u nudila mnogo gore, 100 puta reprizirane serije i filmove, mogu reći da sam se sjajno provela za vikend.
Nadam se da će Ikom uskoro uvesti pretpatu ili neću ništa učiti za kolokvijume :P

5 comments:

Sandlica said...

Mnogo ti zavidim što imaš HBO Comedy, jer ga ja nemam na mojoj kablovskoj..:(
Pa ako hoćeš, ićiću sa tobom da gledamo stupidne romantične komedije, jer i mene svi odbijaju..:(
+ nemam HBOOO :((((
shmrtz!

StarSaya said...

Ok, pazi sta si obecala, ovde imam dokaz i svedoke! :)

Anonymous said...

Ok, ja moram da priznam da nemam kablovsku, tako da biram izmedju desnicharskog FOX-a (pushta House-a, sve im je oproshteno), ABC (Gray's Anatomy i kojeshta, mada ne volim McDreammy-ija, mislim da je malo p@#$)i intelektualnog public Channel 13, gde mogu sve da saznam o Kineskoj anatomiji, nastanku fovizma i novim tendencijama u lechenju autistichne dece. Znachi, gotovo si me zajebala.... ALI, Dushan je pre dva dana naleteo na Dejvida Duhovnija i Teu Leoni na ulici, kako shetaju cerku. Tolko se uzbudio (opsesivni fan Californication, topla preporuka btw, mislim da ide na HBO, ali Mr. Torrente nam ga obezbedjuje) da me zvao preko telefona da vrishti.

Anonymous said...

TeVebulju pored HBO i romantičnih filmova, možda bi mogla da pogledaš seriju na StudioB-u LOS SERRANOS, ja je pratim a možda se i tebi svidi ima tu svega komedija, romantika...., i nije još jedna u nizu od španskih sapunica

StarSaya said...

Tetka Jelo mogu da zamislim Dusanovu ushicenost kad ih je video... ko ja kad sam presrela Branku Sovrlic!?:P

Bgdflyer, bacicu oko, ali nemoj da se navucem, moram nesto i da ucim, a ne da po ceo dan buljim u TV :)