Thursday, November 22, 2007

Oralno doba

Pre nekoliko dana je konačno počeo dugo najavljivan show program gosn. Gutovića na Fox televiziji. Nakon pompezne najave, bilborda po celom gradu i usmenog predanja raznoraznih TV ovisnika, prve večeri Milan Lane Gutović nas je počastio ni manje ni više nego Cecom! A gde ćete više od toga!

Sigurna sam da su mnogi kao i ja za trenutak pomislili da gledaju Pink ili eventualno RTS koji je pokajnicu Cecu oberučke prihvatio čim je to učinio prvi (i najbitniji) gosn. Koštunica.
Ali ne, ipak se sve to odvijalo na Foxu, Lane Gutović je bio više nego ljubazan, ophodio se prema njoj kao ženi (što je vrlo neobično ako uzmemo u obzir nekadašnju autorovu emisiju "Ne može da škodi"), zatim kao izvrsnoj pevačici i srpskoj majci kako dotičnu doživljavaju njeni najverniji obožavaoci.

Ceca je naravno uzvratila hvalospev pa čak i poljubila voditelja a zatim i zapevala da ugođaj bude kompletan.


dokaz preuzet odavde

Ono što me teši i maliciozno raduje je rejting ove emisije. Po podacima AGB Nielsen Media Research agencije redosled najgledanijih emisija tog ponedeljka u 22h bio je:

Grand parada 12,14 (Pink)
Veliki Brat 8,35 (B92)
Upitnik 7,94 (RTS)
Oralno doba 4,68 (Fox)

6 comments:

Anonymous said...

Nediraj srpsku majku :)

Sandlica said...

Nisam pratila tu emisiju, ali verujem da je bilo jaaako zanimljivo :D..
K'o što reče KK: "E Nacionale proglašavam te krivom za mozgosukciju.."
P.S. Jel rekla nešto za novog deečkaa, hihih? :D

Unknown said...

Jel ima, i kad je repriza?

Anonymous said...

Sve je to lepo, i nadam se da ce emisija biti jos bolja, ali me plasi ovaj redosled najgledanijih emisija preciznije prve 3!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Strava,nisam gledala emisiju....
www.djurdja.mojblog.co.yu

Unknown said...

gledala sam emisiju, ali mi se ne svidja Gutovic, niti njegov smisao za humor, skroz je bezveze...poz