Sunday, December 02, 2007

Veliki tata

Ne pratim baš redovno Velikog brata. Moram priznati da i meni ponekad dosadi TV, pogotovo kad se baš ništa zabavno ne dešava. Mogu da gledam i totalne gluposti, makar samo da bi me uspavale, ali Veliki brat više ne služi čak ni tome.
Elem, posle grozne nedelje odlučila sam da častim sebe u subotu uveče zaglupljivanjem mozga gledajući 2 sata nekvalitetnog programa VB-a. Naravno, vrlo lako sam skapirala sve što sam propustila jer se ništa bitno i nije dešavalo, a onda sam bila potpuno šokirana!
U kuću je ušao otac jednog ukućana i to ni manje ni više nego Mikijev tata! Na stranu to što je čikica krajnje simpatičan, Miki je isti on, isto govore, čini mi se da isto i razmišljaju, ali WTF Mikijev tata u kući???
Dobro je neko rekao, treba da pozovu i mamu i sestru pa da se sve lepo preimenuje u Mikijev show. I naravno da im se to plati, jer ni tata sigurno nije ušao za džabe.

U svakom slučaju srpski Veliki brat je odavno prestao da bude ono što je nekako i bila draž cele ideje. Ljudi koji se međusobno ne poznaju, treba da izdrže 100 dana u izolaciji, bez ikakvog kontakta sa spoljašnjim svetom. Ko izdrži, pobeđuje!
Kod nas, ulaze, izlaze, vraćaju se, odaju tajne spoljašnjeg sveta, ulazi im rodbina, neki se znaju od ranije...

Deluje kao totalno rasulo, zar ne?

1 comment:

Anonymous said...

Ovaj RS treba da se zove Seljak i njegova porodica, ili Pokušaj seljačine da se urbanizuje, zahvaljujući našem dragom, simpatičnom Mikiju - kakav idiot