Thursday, December 20, 2007

Wii i ja, ljubav na prvi pogled

Alternativa u slučaju kada na televiziji nema baš ništa pametno da se gleda (što je čest slučaj) a ipak mi se bulji, je do sad bio neki DVD iz Žabca uz koji se najčešće slatko uspavam. I tako je bilo do ovog vikenda kada se desila revolucionarna stvar u poimanju buljenja u TV... stigao je Wii!
U početku sam bila malo skeptična... pogotovo što je uz Wii došla i vrlo iskusna ekipa u igranju raznoraznih multiplay igara... onda smo se Wii i ja malo gledali... ja se divila fenomenalnom dizajnu, s nevericom gledala kako mogu da kreiram svog lika s kojim igram tako da izgleda baš kao ja irl... i onda sam ustala da probam tenis.
Uspešna sam bila samo ako bih stala u tačan položaj kako bih i u pravom tenisu i kad bih mlatnula lopticu tačno u trenutku kad nailazi. Dakle... bolesno realno. U kuglanju sam bila skoro pa najbolja, ista priča, zamahivala sam po sobi ko manijak osećajući težinu virtualne kugle u ruci... golf, tu sam jednako loša kao i na travi...
Rezultat je bio, sjajna zabava, upala mišića naredna dva dana i jedna razbijena čaša koju sam zavalila jureći da osvojim break loptu :)

Te večeri, moj televizor je bio zvezda, a ne televizijski program!
Wii je otišao... sad čekam da mi neko kupi UPRAVO TO za Novu Godinu...
Zainteresovani mogu da se jave mejlom, što pre :)

3 comments:

Unknown said...

Prosla je Nova Godina.
Jel smem da pitam da li si dobila Wii??
ja bih isto uzela...ako nista drugo bila bih fizicki aktivnija nego ikad pre.
:)

StarSaya said...

Nisam :(

Ovde je dosta skuplji, a ako ga kupimo napolju, moramo da napravimo neki chip kako bi radio... sad dok ne nadjem nekog ko bi se time bavio, sedim i cekam da drugari donesu na vikende :)

Anonymous said...

Smor...
Bar ga imas vikendom.....
:)