Friday, December 28, 2007

Predizborna kampanja

Počelo je!
Sada se više ne nerviram samo kada mi usred filma puste 12 minuta glupih reklama, sad uz sve to treba da gledam i desetominutne predsedničke kampanje... iste na svakoj televiziji i u svakom bloku reklama. Šta nude ovi stari dosadni predsednički kandidati? Da li se iko setio da uradi nešto novo i interesantno za iste velike pare koje su potrošili za kreiranje izbornog marketinga???
Naravno da NE!
Boris Tadić je odlučio da prikaže svoju sliku kad je bio mali... pa sliku kako ljubi zastavu, pa malo prijema, malo hvalisanja, 4s (čitaj: CCCC) u krupnom planu i slogan: "Za jaku i stabilnu Srbiju". Zvuči malo ko Koštunica, ali obzirom da isčekuje njihovu podršku za kandidaturu, možda je i logičan ovako dosadan slogan. Život očigledno može da čeka jaku i stabilnu Srbiju.

Tomislav Nikolić se otvorio za plaćene termine... juče gledam miting u Kragujevcu... kamera zumira ono malo ljudi koji na prvi pogled izgledaju normalno, Toma poručuje: "policija da radi svoj posao, tužilaštvo da radi svoj posao, kriminalci u zatvor, nevini na slobodu..." a narod kliče ko da im bacaju eure sa bine a ne prazne bezlične poruke...

Čeda? E pa on je bio vrlo lenj pa je odlučio da se provuče kampanjom koja je prošli put okarakterisana kao najinteresantnija, odnosno, drugačija od drugih. Sada to više nije novo, sad bih rekla "Već viđeno" da me jedan momenat u samom spotu nije aposlutno šlogirao. Gledam ja.. oni glasovi svi u jedan zombijevski ponavljaju reči, bezizražajna lica promiču, poneko poznat stoji iza Čede.. i onda vrhunac, kamera skreće sa Čedinog savesnog lica a iza njega izranja narandžasto čudo sa kezom koji me u sekundi vraća na 1992, TV Palmu, kraljicu neukusa i odvratnih stihova "Šibice moja, ja ću da te kresnem". Jasna faking Milenkovic - Jami. U uglu spota stoji novogodišnji ukras za koji naslućujem da ga je Jami "kresnula" pa svetli... onda skapiram da smo Jami i ja glasale za istu stranku!!!!!! Jami i ja imamo istu političku opredeljenost!!!

Pitam se da li će Jami Čedi biti isto što je Lidija Tomi?
Ja im očigledno nisam cilja grupa... to znači da ne moram na izbore? Konačno... divota!



1 comment:

Unknown said...

Moracu bolje da pogeldam Cedin spot!!!
Ne mogu da verujem!!!
Draga ti imas oko sokolovo!