Thursday, January 03, 2008

Novogodisnji program

I nije bio baš neki... ali zar to treba da nas iznenađuje? Ne sećam se koje sam godine poslednji put rekla nešto lepo o tome. Verovatno kad sam gledala "Dva sata kvalitetnog programa". Od tada ništa.
Jedino opravdanje ima B92 jer su u roku od 48h morali da osmisle ne samo novogodišnji program, nego i celu programsku šemu kako bi pokrili noćni program i silne termine koje je do tada pokrivao Veliki Brat.
Pink je slobodno mogao da pusti i snimak sa dočeka od pre nekoliko godina, jer se gosti i cela koncepcija raspevanih naronjaka u odvratnim vecernjim toaletama nije promenila.
Filmovi su bili uglavnom reprizirani... na svakom kanalu su bili Gremlini 1 i 2 (bez obzira što volim Mogwaya, nije u redu!)... Na kraju nekako RTS ispade najzabavniji sa filmskim maratonom gde je vrhunac bio film Nacionalno blago.
Ne mogu više ništa ni da kažem.. tv mi je još jednom služio samo da me uspava, a od umora nisam uspela da odgledam ni ono malo stvari što me interesovalo.

Sada nas očekuju reprize repriziranih repriza... srećom postoji opcija da se grudvam napolju umesto da buljim u TV :)

3 comments:

Unknown said...

...GRUDVANJE JE ZAKON!!!!

toliko je bilo gluposti na tv-u, da zasita ne zelim da komentarisem.
Savet svima koji nece ici na skijanje ili sankanje:
Idite u zvezdarsku sumu ili na kosutnjak i uzivajte u sneznim carolijama
Pozz!

Sandlica said...

Eh, pa i ne iznenadjuje nas! Stvarno, uvek pustaju iste filmove, vec poslednjih 10 godina..kao da se od tada nije snimio nijedan film sa Bozicnom tematikom.. Cak su i u Holandiji malo mastovitiji sto se tice novogodinjeg programa...nagledala sam se gomile filmova koje sam propustila da vidim u bioskopima kod nas!:) Jupiii!!:)

Anonymous said...

Na Bozic je bio film ili serija ne znam sta je, zove se Polozajnik!
Onda je verovatno bio film Stradanje Isusovo ili nesto vezano za njega...hehehe!Smor

Moram da se pohvalim da sam dobila kablovsku!
Tako da vise ne gledam nase kanale!
lalalallal