Sunday, January 13, 2008

Happy New Year

Danas je doček domaće nove godine! Secam se kako se nekada taj dan neradno proslavljao (ili ja nisam ništa radila), nekada su bili organizovani dočeci na Trg-u, i to ne samo u Beogradu. Nekada je ovo veče bilo završnica ludog provoda tokom praznika... i TV program bio je novogodišnji!

Ceo dan sam učila, šta ću, asistenti iz Baza očito ne misle da noćas treba da se provodim a sutra da spavam ceo dan. Al, nema veze, sinoć sam to unapred i planski odradila. Ali nekako sam se nadala da ću barem moći da buljim u TV večeras a da program neće biti bezlično isti kao i svake nedelje.
Ali...

Šta trenutno gledam? Na Pinku menjaju žene, ono je takvo dno, da odbijam da prihvatim činjenicu da ja živim u istoj zemlji i delim nacionalnost sa onim ljudima. Na RTS-u, reklame! Vratiću se za 25 minuta. RTS 2, koncert Zvonka Bogdana, simpatično, Konji vrani su uvek dobrodošli na proslavu... Avala, fudbal... B92, reklame, vratiću se za 26 minuta, na Fox-u fudbal!!!!! Dalje neću ni da vrtim, sport je izdominirao, ali zar nije tako svake nedelje uveče?

Ma ustvari, Zvonko je pobedio! Ostajem da gledam koncert i da se njišem na kauču! Novu godinu propustiti neću... Uvek je tu luda ekipa da pobaca zaostale petarde od Nove godine, Božića i čega sve ne. I novi kontigent kupljen baš za našu Novu godinu!

Ili moraaaaam tugom okrenuti glaaavu, il plakati iiiili se napiiiiiti :D

ps. eto šta urade Baze čoveku nakon 10 sati buljenja u MC access :)

6 comments:

Sandlica said...

E pa neka ti je sa srecom u ovoj NASOJ novoj godini, a za Baze...sta da ti kazem..gledaj mene i tesi se:)

Anonymous said...

Sad sam otisla da pogledam da li su izasli rezultati iz baza da te obradujem da si polozila...ali nema ih jos uvek....
Ali znamo vec svi da ces poloziti, nema druge!
A ovog malog namcora iznad mene...necu ni da komentarisem!!!
:)
kiss

Anonymous said...

Polozileeeee :D

a sta ce biti sutra?:)

Anonymous said...

Sto se mene tice....
Znas kako sam uradila.Lose.
Mislim da cu imati oko 26 poena....vidovita sam
:)

Anonymous said...

E sanja?
Reci mi jel se ovaj blog gasi posle 22.01 ili ne?
Ja iskreno ne bih volela, jer mi je strava da dodjem ovde i ispljujem sa tobom i drugarima sve sto mi se ne dopada.
Volim i da pohvalim naravno.
Don't ever go....I love U So....
:)
kiss

StarSaya said...

Paaaaa.... :)