Sunday, January 27, 2008

TV Odjava

Hm..da... skapirala sam da treba da završim pisanje ovog bloga ne tako što ću samo nestati, već da se tekstom oprostim od tekstova.
Onda sam danas videla kako me je drugarica na njenom predivnom blogu linkovala i nekako mi je u trenutku bilo žao što ne pišem više, što sam prestala i da mislim na to, što moram da završim...
Al eto, tako je sa svim stvarima u mom životu koje mi se nametnu kao obaveza... nikad ih ne zavolim, čak i kad shvatim da su dobre...
Al ko zna, možda se i vratim... kad izmisle nešto neeeviđeno dobro na TV-u, ili me nešto previše iznervira pa moram da popljujem :)

Do tada, imam par preporuka ukoliko ste na odmoru od televizijskog programa:

- igrajte Wii
- Učlanite se u dvd klub Žabac, uđite jedan dan samouvereno, nagnite se preko pulta i spečenoj devojci tražite "the Katalog", naravno ozbiljnim glasom, ali kao da to radite svaki dan. I pred vama će se pojaviti svi filmovi koji su trenutno hitovi u USA, ili će biti na ovogodišnjem FESTu, a u bioskopima ko zna kad... teška piraterija!

- ili jednostavno idite na klizanje na otvorenom dok još ima ove zime


Za kraj...



6 comments:

Anonymous said...

nije fer.
:((((

koliko puta da napisem da nije fer sto odlazis?????!!!!

Anonymous said...

nije fer

Anonymous said...

:(

Sandlica said...

Brate mili....sad i mene neki bedak u'vatio:D

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Waris Ali said...

Always very helpful, very nice job done.Thank you for all your work and sharing this article to all of us.
Keep it up good work.!
IDM Crack