Saturday, January 19, 2008

Subota

Jutros sam ustala ranije, planirala sam da odgledam poslednju epizodu O.C.-a i to ne zato što pratim, nego što je drugarica koja je ovisna, na skijanju, pa mi je dala domaći zadatak! Ali, ne znam ni sama kako, na trenutak sam okrenula prvi program RTS-a i ono što me tamo čekalo učinilo je da se setim da zapravo gledam Oranž okrug, tek nakon sat vremena, kada se serija već uveliko završila!
I šta ću sad da kažem drugarici kad se bude vratila i zahtevala da joj prepričam kako su se završile sudbine glavnih junaka?
"Errrr izvini, ja sam gledala Šikinu šarenicu i totalno zaboravila na tvoju seriju"
Ali, nažalost, to je istina. Šta sam tamo gledala, pojma nemam. Bila sam zabezeknuta, scenografijom, elektronskim tepihom... voditeljem, iako je on kultna ličnost narodskih emisija, to što je Velja Ilić u srpskoj politici, to je Žika Nikolić na srpskoj televiziji!
Gosti su bili raznovrsni, došla je i Goca Tržan, znatno lakša nego poslednji put kad su je uhvatile kamere. Koliko sam shvatila, gledaoci su i zahvalni što je konačno ponovo dobila ljudski oblik, jer se o njenom izgledu nakon porođaja pričalo, na sva usta. Ona je uživo otpevala jednu narodnu pesmu a onda uz rečenicu "Izvinite, beba me čeka u holu" istrčala iz studija. Čak je i Žiku zbunila.
I tako red pesme, red gostiju, red stupidnih Žikinih komentara i emisija više nego uspešna. To je zapravo RTS-ov brend! I to jedan od boljih!
Srećom, uskoro se završilo pa sad uživam gledajući Diznijeve crtaće, sećajući se veselog detinjstva. Kada pogledam nove crtane filmove, često mi se okrene želudac od nasilja i podmuklosti glavnih junaka! Jedino je Sunđer Bob fenomenalan. Svaki put umirem od smeha, pritom, naši su ga fenomenalno sihronizovali! Sve ostalo je nula u poređenju sa Tomom i Džerijem, npr.

Odoh sad, počinju Šilja i Paja patak.... uhhhh što volim subotu pre podne :)

2 comments:

Anonymous said...

Sundjer Bob RULES!

Anonymous said...

Šarenica bjack.