Monday, December 03, 2007

Teleton

Sinoć me je javni servis izuzetno prijatno iznenadio organizacijom humanitarne emisije Teleton u saradnji sa UNICEF-om Srbije.

Koncept emisije koji smo gledali uglavnom na stranim televizijama (ili na filmu) gde vrlo poznate ličnosti odgovaraju na telefonske pozive gledalaca koji svojim pozivom doniraju celu akciju. I to sve uživo... i to na RTS-u! Wow!

Moram da priznam da je konačno RTS pokazao da ume da bude profesionalna televizija i da uživo program umeju da hendluju bez greške. Čak je i super Deki izgledao pro! Gosti su bili iz najrazličitijih oblasti od Emira Kusturice, preko Lepe Brene, Aleksandra Đorđevića, do Marčela. Najpopularniji je bio Miroslav Ilić jer je veliki broj gledalaca zvalo da priča baš sa njim, ali mene lično je najviše obradovao Branko Kockica :). Ipak, poštedela sam ga telefonskog poziva gde ja pola sata objašnjavam i zahvaljujem što je imao toliki uticaj na moje detinjstvo, nego sam bila humana i prema Branku pa sam novac donirala SMS-om!
Što naravno možete uraditi i vi, slanjem poruke na 063 9009
Možda ste propustili da razgovarate sa Vladom Georgijevim ili Ivanom Tasovcem, ali nije kasno za pomoć i zaštitu dece od zlostavljanja i zanemarivanja, deinstitulizacije i ranog razvoja.

2 comments:

Anonymous said...

Da, ovo je baš bilo prijatno iznenađenje, human gest JS-RTS,svaka čast i njima i tebi

Anonymous said...

Draga, ti si uvek bila humana!

I ovo je lep gest da podstaknes ljude da posalju SMS i tako daju svoj doprinos. Ne moraju bas da zovu.
heheh